wtorek, 29 marca 2022

Babcia Wychodząca

 Użytkownik Kapturek93 założył wątek „Babcia wychodząca”.

Kapturek93: Kochani, mam do Was bardzo ważne pytanie! Czy wasze Babcie wychodzą? Wiem, że podejścia są różne, ale ostatnio moja Babcia Marylka zaczęła sugerować mi, że chciałaby wychodzić. Całymi dniami siedzi w oknie i chyba czuje się samotna, gdy wychodzę do pracy. Więc może powinnam pozwolić jej wychodzić?

Wnusiooo10 odpowiedział Kapturek93: Oj, słaby pomysł! Na Babcie wychodzące czyha wiele niebezpieczeństw (samochody, wysokie krawężniki, akwizytorzy, koronawirus itp.). Lepiej zabieraj Babcię na spacery wyposażoną w odpowiedni sprzęt taki jak chodzik lub laska.

Pierniczek: Wnusiooo10, bez przesady! Moja Babcia wychodzi sama już od roku i ma się dobrze. Grunt, to Babcię dobrze zabezpieczyć – zapewnij jej kask, odblaski, maseczkę z filtrem, wytłumacz, żeby nie kupowała byle czego, w ostateczności ogranicz pieniądze w portfelu. I koniecznie przyczep jej do ubrania karteczkę z adresówką i numerem telefonu!

Opiekunka<3: Kapturek93, pojebało cię, czy jak? Babcie nie mogą wychodzić samopas! Admin: Opiekunka<3, słownictwo! Kapturek93, przeczytaj regulamin! Nie pochwalamy tu puszczania Babć samopas. Były już publikowane drastyczne zdjęcia z wypadków z udziałem Babć i Dziadków, jak również przypadki Babć, które wychodząc samopas zaczynały dożywiać się w cukierniach i lokalnych garmażerkach. Nigdy nie wiesz też, z kim Babcia zetknie się pod Twoją nieobecność. Może paść ofiarą oszustów, indoktrynacji politycznej lub załapać chorobę od nieodpowiedzialnie wypuszczanych Babci bądź Dziadków. Lepiej stwórz Babci bezpieczną przestrzeń na świeżym powietrzu. Posprzątaj balkon i wyposaż go w wygodne krzesła i stolik. Babcia będzie mogła bezpiecznie podglądać z niego sąsiadów i dokarmiać gołębie. A jeśli mieszkasz w domku, sprawdź ogrodzenie, zabezpiecz furtkę i spraw Babci piękną rabatkę, w której będzie mogła grzebać.

Pierniczek odpowiedział Admin: Niebezpieczeństwa takie jak oszuści czy indoktrynacja grozić mogą Babciom i w domu. Były już przypadki fałszywych wnuczków czy obsesyjnego puszczania Radia Maryja nawet na naszym forum.

Kocykwkratę: Właśnie! Czy ktoś wie, jak ograniczyć Babci słuchanie Radia Maryja?

Admin odpowiedział Kocykwkratę: Załóż oddzielny wątek.

Kapturek93: Dziękuję za rady, przemyślę to! Mieszkam w bloku i mamy stosunkowo niewielki balkon, ale może faktycznie doniczki z kwiatami rozwiążą sprawę?

Opiekunka<3 odpowiedział Admin: Kocham = Nie wypuszczam!

Admin odpowiedział Opiekunka<3: Chodzi o kulturę wypowiedzi.

Wnusiooo10: A myślałaś może o wzięciu dodatkowej Babci albo Dziadka?

Opiekunka<3 odpowiedziała Wnusiooo10: No zajebisty pomysł! Z jedną sobie nie radzi, to jeszcze niech drugą weźmie!

Pierniczek odpowiedział Opiekunka<3: A czemu nie? Wiele osób chętnie oddałoby swoją Babcię lub Dziadka w odpowiednie ręce, a Marylka miałaby towarzystwo i może nie chciałaby wychodzić.

Opiekunka<3 odpowiedziała Pierniczek: Ciebie całkiem pojebało, człowieku?! Nie bierzemy Babci ani Dziadków od ludzi! Jak już, to znaleźć jakąś w Domu Seniora!

Admin odpowiedział Opiekunka<3: Ostatnie ostrzeżenie.

Bambosz: Kapturek93, jestem geriatrą i jako lekarz przyznaję, że ruch na świeżym powietrzu dobrze Babci zrobi, tylko odpowiedzialnie. Koniecznie zaszczep Babcię, żeby nie złapała choćby wspomnianego wyżej koronawirusa, załóż Babci maseczkę i pilnuj, żeby nie podjadała pokarmów z nieznanych źródeł podczas spaceru. Uściskaj Marylkę!

Opiekunka<3 odpowiedziała Bambosz: Co ty wiesz o odpowiedzialności, debilu?! Jakie kurwa szczepienie?! Nie czipujemy ani nie szczepimy Babci ani Dziadków, sługusie bigfarmy!

Admin zablokował Opiekunka<3.

Admin: Przypominam wszystkim uczestnikom dyskusji, że bez względu na prywatne przekonania na forum „Babcie i Dziadkowie – nasza wielka miłość” obowiązuje kultura wypowiedzi. Upraszam o ponowne przeczytanie regulaminu. Za głoszenie informacji niemedycznych, a więc szkodliwych dla Babć i Dziadków, również grozi ban!

Kapturek93: Bambosz Babcia Marylka zaszczepiona na wszystko! Wszystkim pięknie dziękuję za rady i pomoc! Jutro jadę do marketu po wygodne krzesła, doniczki i sadzonki dla Babci Marylki! Zdjęcia wrzucę już wkrótce!

 

Użytkownik Kapturek93 założył wątek „Babcie z sąsiedztwa”.

Kapturek93: W zeszłym miesiącu prosiłam o rady dotyczące wychodzenia Babci Marylki. Zgodnie z Waszymi sugestiami urządziłam Babci przytulny balkon (zdjęcia wrzucałam w jednym z postów). Babci bardzo się spodobał, spędzała tam dużo czasu, nawet poznała Babcię Anię, wychodzącą na sąsiedni balkon. Na początku się ucieszyłam, że poznała inną odpowiedzialnie wychodzącą Babcię, rozmawiałam nawet z jej wnuczką, że może wybrałybyśmy się na wspólny spacer albo pomagały sobie z opieką. Ale dzisiaj okazało się, że pod naszą nieobecność Babcie zaczęły spraszać do domów innych Seniorów! Wróciłam z pracy, a tam w domu cztery Babcie! Zaraz zadzwoniłam po opiekunkę Babci Ani, ale pozostałe trzy to Babcie samodzielnie żyjące! Nie wiem, czy są zaszczepione, czym się odżywiają, nic! Zrobiłam Babci Marylce komplet badań, trzymajcie kciuki, żeby nic od nich nie złapała, ale teraz boję się, że tamte Babcie wrócą! Co gorsza dostałam dzisiaj powiadomienie z biura podróży, że z mojego konta wykupiono wycieczkę do Egiptu all inclusive w godzinach, kiedy byłam w pracy! Babcia Marylka nie chce ze mną rozmawiać i boję się, że ucieknie! Co robić? Pomóżcie!

Admin wyłączył możliwość komentowania tego posta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz